الفنانة غادة عبد الرازق

وجهت الفنانة غادة عبد الرازق رسالة إلى الفنانة شيرين عبد الوهاب بعد أزمة طلاقها من الفنان حسام حبيب والضغوط النفسية الأخيرة التي تعرضت إليها، مشيرة إلى تعرضها هي الأخرى لنفس تلك الضغوط لكن مع اختلاف تصرفها عن شيرين.
حيث علقت الفنانة غادة عبد الرازق على الأزمة الأخيرة للفنانة شيرين خلال تصريح اعلامي، قائلة: «هقول لشيرين إن الفنان الحساس الموهوب يمر بأزمات كثيرة جدا، وشيرين متعودة من صغرها على الأزمات، وكانت بتقع وبتقوم، لكن الوقعة بتاعتها المرة دي خضتنا كلنا».

وتابعت: «بس أنا كغادة عشان بحس الأحاسيس دي وبمر فيها مخضتنيش وكنت حاسة في يوم من الأيام إني هوصل للمرحلة دي، بس هي بتفرق من فنان لفنان، رد الفعل ممكن يبقى عامل أزاي، يعني أنا ممكن رد فعلي ميبقاش حلاقة شعر يبقى اعتزال».

وكانت غادة عبد الرازق قد كشفت خلال اللقاء عن ندمها من دخولها الوسط الفني، حيث قالت: «هي بتبقى تراكمات لحاجات كتير أوي بتوصلك لمرحلة إنك تقولي إي دا الطريق دا دمرني أوي أخد مني أوي وأخد من حياتي أوي وجه عليا».

كما أشارت إلى تمنيها دخول السلك القضائي مثل والدها، موضحة: «كان حلمي أدخل السلك القضائي، يا ريتني كملت زي بابا دخل حقوق واشتعل في مجلس الدولة، مش عارفة ليه ما روحتش في السكة دي، وروحت سكة تانية خالص».

قد يهمك أيضــــــــــــــــًا :

غادة عبد الرازق تكشف الحالة الوحيدة التي تجعلها تحضر المهرجانات الفنية

تكريم غادة عبدالرازق في فعاليات العُرس الجماعي 2021 في أسيوط