الفنان المصري تامر حسني

الفنان تامر حسني يعلق قائلًا: " أغنية ورد صناعي شوفت حد عاملها الفيديو ده عجبني وحسيته فنزلته.. كلامها بعتبره من أهم الأغاني اللي كتبتها في ألم الحب والفراق عشان بتعبر عن الناس اللي عمرها ما هتتغير وعمرها ما هتحس.

من حبك في شخص رغم انك عارف أنه اتحجر وبقا مش بيحس وبقي زي الوردة الصناعي بس برضو بتسقيه ولسه باقي عليه وبتهتم بيه وعندك امل يحس ويتحرك بس للأسف الحقيقة أنه خلاص مبقاش يحس مش بيبقي قدامك غير انك تطوي الصفحة وتبدأ من جديد بس ياريت تكون اتعلمت !!

الجدير بالذكر أن أغنية ورد صناعي هي من ألبوم "عيش بشوقك" الذي صدر عام 2018 وأغنية ورد صناعي من كلمات تامر حسني، وألحان محمد يحيي، توزيع أماديو.

و قد حققت الأغنية علي قناة نجم الجيل علي موقع الأغاني الشهير "يوتيوب" منذ طرحها نحو 12 مليون مشاهدة.
فكرت كثير قبل ما اجييا ترى أقول لك ولا لاءقررت أقول خلاص عاديلأني فعلًا عندي حقإنت أغرب حاجة عرفتهاإنت صفحة سودا قفلتهاصدمة عمري بأمانةفترة ذُل ومهانةيا أكثر سيرة كرهتهاإنت أغرب حاجة عرفتهاإنت صفحة سودا قفلتهاصدمة عمري بأمانةفترة ذُل ومهانةيا أكثر سيرة كرهتهاكنت باقي وبغبائي بتحمل وأعانيكنت بلغي كبريائي وأقول هيتغير عشانيتحت شعار الحب كنت مش شايف إنتأتاريني ظالم نفسي وكنت بقلل من كرامتيوبالنسبة، لعمري اللي فاتتروح في داهية الذكرياتومش هقول إني ندمتعشان بجد أنا اتعلمتفكرة إنك تستنىالإحساس من أي حدزي ما تسقي ورد صناعيوتستناه يكبر بجدإنت أغرب حاجة عرفتهاإنت صفحة سودا قفلتهاصدمة عمري بأمانةفترة ذُل ومهانةيا أكثر سيرة كرهتهاآه، آه، آه

قـــد يهمــــــــك أيضــــــاُ : 

تامر حسني يقدم أغاني ألبوم عشأنجي وسط تفاعل الجمهور

تامر حسني يواصل عمله كمخرج في كليبه الجديد "عشأنجي"