النجمة بسمة بوسيل

طرحت الفنانة بسمة بوسيل ثاني أغانيها «قال في حقي»، على جميع منصات الأغاني، بعد شهر من طرحها أول أغنية لها «البدايات» وحققت مليون مشاهدة.

أغنية «قال في حقي» من كلمات أحمد عبدالعزيز، ولحن وتوزيع شريف قاسم، وتسجيل ومكس وماستر مصطفي رؤوف.

كلمات أغنية «قال في حقي» لـ بسمة بوسيل

«من إجابته عن سؤال.. إنتوا سيبتوا بعض ليه ؟؟. قلبي حن له ومال.. إني أرجع تاني ليه.. كان في رده على كان.. حزنة باين من عينيه.. والغريبة إنه كمان.. جاب اللوم والعيب عليه».

وفي الكوبليه التالي: «قال في حقي كل خير.. قال كلام عاقل كبير.. قال خلافتنا عشان.. إني كنت عليه كتير.. قال عمره جنبي ما خاف.. وأنه زيي فيوم ما شاف.. وإن أنا هفضل في قلبه.. حبه الأول والأخير».

أما الكوبليه الأخير كان: «لامني قلبي على فات.. وإن أنا فرطت فيه.. فات شريط الذكريات.. وإشتاقت للمسه إيديه.. إزاي ما قدرتش أشوف.. قيمته غاليه أد إيه.. مهما كانت الظروف.. ده اللي ما يتفرطش فيه».

بسمة بوسيل تكشف عن مفاجأة بشأن تامر حسني بسبب «البدايات»

ونشرت بسمة بوسيل، عبر حسابها الرسمي بـ«انستجرام»، مقطعًا من أغنيتها «البدايات»، كي تروج للأغنية، وعلقت عليها قائلةً: «البدايات أجمل بص حواليك وأسأل.. اسمعوا أغنيتي الجديدة البدايات دلوقتي على يوتيوب وجميع منصات الاستماع.. إن شاء الله تعجكم.. مستنية رأيكم».

وتابعت بسمة كاشفةً دور تامر: «على فكرة الاغنية دي بتاعت تيمو، ولما قلتله إن أنا عايزة أعمل أغاني بتاعتي، على طول شجعني، وقالي طب أول أغنية ليكي أنا هعملهالك، وطلبت منو دي عشان كنت بحبها أوي، ومترددش لحظه إنه يديهالي».

قد يهمك أيضــــاً:

رسالة غامضة من تامر حسني تعيد الحديث عن عودته إلى بسمة بوسيل

بسمة بوسيل تطرق أبواب الفن بمساعدة طليقها تامر حسنى